Mew-foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Mew-foorumi

xDmegalol[sensuroitu]
 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin)

Siirry alas 
5 posters

shiny
1.Ponyta
Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin) Vote_lcap43%Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin) Vote_rcap
 43% [ 3 ]
2.Rapidash
Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin) Vote_lcap57%Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin) Vote_rcap
 57% [ 4 ]
3.Bulbasaur
Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin) Vote_lcap0%Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin) Vote_rcap
 0% [ 0 ]
4.Skutank
Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin) Vote_lcap0%Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin) Vote_rcap
 0% [ 0 ]
5. Wurmple
Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin) Vote_lcap0%Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin) Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Ääniä yhteensä : 7
 

KirjoittajaViesti
Giradiileri
Jäsen
Jäsen
Giradiileri


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 04.08.2008
Paikkakunta : ???

Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin) Empty
ViestiAihe: Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin)   Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin) EmptyTi Elo 19, 2008 7:43 am

Shinyjen metsästys

Uusimmissa Pokémon peleissä shinyja pystyy löytämään hieman helpommin eräällä "kikalla".
Näin se menee:

Valmistelut:
(1. Hanki Pokéradar)
2. Hanki oikein paljon Max Repelejä

Metsästys:
1. Mene pitkään ruohoon.
2. Käytä Max Repeliä
3. Käytä Pokéradaria
- mene mieluiten "loistavaan" puskaan
4. Voita Pokémon tai ota se kiinni
5. Tämän jälkeen puskat heiluvat taas. Mene samannäköiseen (loistavaan, jos valitsit sellaisen, ne erottuu mielestäni helpommin), mahdollisimman kaukana olevaan puskaan. Mieluiten vähintään neljän ruudun päässä olevaan, mutta ei kuitenkaan kahdeksaa ruutua kauempana olevaan. Sinun pitää yrittää saada sama Poké ilmestymään, ja näin se on helpompaa.
6. Jatka aina tätä saman Pokén ketjuttamista, näin shinynilmestymismahdollisuus kasvaa joka kerta hieman.
7. Kun Repel ei enää vaikuta, käytä uusi (jotta ei-radarpokét eivät tuhoa ketjua).

8. Varo, ettet astu matkalla väärään puskaan!
9. Shinyn puska loistaa erityisen paljon!
10. Kun olet ketjuttanut 40 Pokémonia, ketjuttaminen kannattaa "lopettaa". Lataa siis pokéradar uudelleen kävelemällä edestakaisin, mutta ensin mahdollisimman keskelle ruohoaluetta. Tämän jälkeen käytät ja latailet radaria niin pitkään, että jokin ruohoista loistaa erityisen paljon (shiny). Katso samalla hyvä tie sinne, nyt ei nimittäin kannata astua toiseen heiluvaan puskaan . : )

Muista aina:
- pyörryttää tai nappaa poké
- mennä kaukana olevaan puskaan
- mennä samannäköiseen puskaan
- yritä pysyä poissa ruohon reunoilta, mieluiten isolla alueella
- Älä mene yläpuolellasi olevaan ruohoon, voi olla, että se heilui, ja et nähnyt sitä! Ketju voi katketa!
- Jos et näe oikeanlaista puskaa, kävele edestakaisin vierelläsi olevaan puskaan (jos se ei heilunut). Kun radar on latautunut, käytä sitä uudelleen, ketju ei katkea!
- repel
- PITÄÄ SILMÄT AUKI! drunken
Takaisin alkuun Siirry alas
Mew master
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Mew master


Viestien lukumäärä : 100
Join date : 13.07.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : ....

Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin) Empty
ViestiAihe: Vs: Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin)   Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin) EmptySu Elo 24, 2008 3:30 pm

Hyvä! Olin justiinsa itsekin kirjkoittamassa tällaista aihetta. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.weedle.org
Giradiileri
Jäsen
Jäsen
Giradiileri


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 04.08.2008
Paikkakunta : ???

Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin) Empty
ViestiAihe: Ennätys   Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin) EmptySu Elo 24, 2008 4:05 pm

-Mun ennätys oli 20 Graveleria putkeen, mutta sitten tuli ponyta joka pilasi!!!!!
-Ja sitten ketjutin ponytoja 8 kpl!!
-ja Houndoomia 6 kpl!!!

Muita ennätyksiä ei juuri ole ja shinyjä on edelleen huikeat 0 kpl... Sleep
Takaisin alkuun Siirry alas
MewFreak
homotin



Viestien lukumäärä : 141
Join date : 13.07.2008
Ikä : 24

Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin) Empty
ViestiAihe: Vs: Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin)   Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin) EmptySu Loka 12, 2008 8:37 pm

No sinullahan ei sitten ollut paljoakaan tuuria.

Itse olen ketjuttanut ennätykseni huimiin 28 lukemiin. Ennätykseni on siis 28 Ponytaa.

Itse olen saanut pari shinyä ihan tuurilla; en ketjuttamalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mewtrio.foorumini.com
cute Mew
Uusi jäsen
Uusi jäsen
cute Mew


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 06.04.2009

Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin) Empty
ViestiAihe: Vs: Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin)   Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin) EmptyMa Huhti 06, 2009 6:31 pm

Mun ennätys on 36 taurosta graveller pilas kaiken!Se graveller oli varmasti Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
heatraman
Jäsen
Jäsen
heatraman


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 25.02.2009

Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin) Empty
ViestiAihe: Vs: Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin)   Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin) EmptySu Huhti 12, 2009 5:24 pm

Mun ennätykset on 14 Sunkernia (surkee tulos), 24 Floazelia ja 32 Bibarelia... ja 1 Grimer! Laughing ~Giradiileri
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin) Empty
ViestiAihe: Vs: Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin)   Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin) Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Shinyn pyydystys (pyydystä shinyjä helpommin)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Legendaaristen pokemonien pyydystys opas (ei DPP:n)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Mew-foorumi :: Pelit :: 4. sukupolven pokemon-pelit-
Siirry: