Mew-foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Mew-foorumi

xDmegalol[sensuroitu]
 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pokemon ranger shadows of almia!!!

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Giradiileri
Jäsen
Jäsen
Giradiileri


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 04.08.2008
Paikkakunta : ???

Pokemon ranger shadows of almia!!! Empty
ViestiAihe: Pokemon ranger shadows of almia!!!   Pokemon ranger shadows of almia!!! EmptyTi Loka 21, 2008 8:37 pm

Elikkäs kaikkiha tietää, että tällainen peli on tulossa!! Ja luulisin että jo 21.11.08 ELI MARRASKUUSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
-Mä ainakin aion ostaa!!!
-Keskustelua, että aiotteko ostaa ja niinedespäin...
Takaisin alkuun Siirry alas
MewFreak
homotin



Viestien lukumäärä : 141
Join date : 13.07.2008
Ikä : 24

Pokemon ranger shadows of almia!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Pokemon ranger shadows of almia!!!   Pokemon ranger shadows of almia!!! EmptySu Marras 30, 2008 3:34 pm

Juu, tullut on jo, mutta lopppppppujen lopuksi ei kiinnosta.

Ihan hyvä peli varmaan, kylläkin. Itse omistan edellisen osan, Pokemon rangerin, ja olen siirtänyt siitä manaphyn pokemon pearliini. Siksi minua kiinnostaakin saako tästä pelistä mitään pokemonia vaihdettua Diamondiin tai Pearliin? TAi kenties VAikka PLaTInUMiIN? No joo, nyt loppu sit toi. Olisihan se silti kiva ostaa, kerrankun siinä on D/P Pokemonit ja saa valkata suuresta valikoimasta STARTTERIN! Jee! Saatan ostaa tämän pelin, mutta kylläkin ehkä. Mutta kuten jo sanoin, luulen että se ei vain KiinNosTa!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mewtrio.foorumini.com
Mew master
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Mew master


Viestien lukumäärä : 100
Join date : 13.07.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : ....

Pokemon ranger shadows of almia!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Pokemon ranger shadows of almia!!!   Pokemon ranger shadows of almia!!! EmptySu Marras 30, 2008 10:04 pm

Juu hyvä peli varmaan on mutta kun ei vaan jaksa kiinnostaa. Harkitsen ostavani.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.weedle.org
Giradiileri
Jäsen
Jäsen
Giradiileri


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 04.08.2008
Paikkakunta : ???

Pokemon ranger shadows of almia!!! Empty
ViestiAihe: ...   Pokemon ranger shadows of almia!!! EmptyKe Joulu 31, 2008 5:46 pm

Mä vetäsin tässä eilen kyseisen pelin läpi ja olin todella tyytyväinen HYVÄ PELI SUOSITTELEN TO Smile bounce Basketball alien DELLAKIN!!!!!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
cute Mew
Uusi jäsen
Uusi jäsen
cute Mew


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 06.04.2009

Pokemon ranger shadows of almia!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Pokemon ranger shadows of almia!!!   Pokemon ranger shadows of almia!!! EmptyKe Huhti 08, 2009 3:44 pm

MewFreak kirjoitti:
Juu, tullut on jo, mutta lopppppppujen lopuksi ei kiinnosta.

Ihan hyvä peli varmaan, kylläkin. Itse omistan edellisen osan, Pokemon rangerin, ja olen siirtänyt siitä manaphyn pokemon pearliini. Siksi minua kiinnostaakin saako tästä pelistä mitään pokemonia vaihdettua Diamondiin tai Pearliin? TAi kenties VAikka PLaTInUMiIN? No joo, nyt loppu sit toi. Olisihan se silti kiva ostaa, kerrankun siinä on D/P Pokemonit ja saa valkata suuresta valikoimasta STARTTERIN! Jee! Saatan ostaa tämän pelin, mutta kylläkin ehkä. Mutta kuten jo sanoin, luulen että se ei vain KiinNosTa!
Siitä voi siirtää darkrain.
Takaisin alkuun Siirry alas
MewFreak
homotin



Viestien lukumäärä : 141
Join date : 13.07.2008
Ikä : 24

Pokemon ranger shadows of almia!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Pokemon ranger shadows of almia!!!   Pokemon ranger shadows of almia!!! EmptyKe Kesä 03, 2009 3:36 pm

Aiiiiiiiiiiiiniiiiiiiiiiiiiiiiii juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu......... mut mulla on jo 1..... olis 2 aika kiva kans ja jos viel kolmas tweakkaamal.....
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mewtrio.foorumini.com
Sponsored content





Pokemon ranger shadows of almia!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Pokemon ranger shadows of almia!!!   Pokemon ranger shadows of almia!!! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pokemon ranger shadows of almia!!!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Pokemon Ranger peliapuketju
» Pokemon Platinum
» Pokemon Snap Peliapuketju
» Pokemon Dash Peliapuketju
» Pokemon ex kortit!!!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Mew-foorumi :: Pelit :: Muut pokemon pelit!-
Siirry: